مـــاراغــــا آذربایجانین پارلاق اؤلدوزو

ّبؤ وبلاگدا ماراغا و آذربایجان حاقیندا بیلگیلر بولا بیلیر سینیز

مـــاراغــــا آذربایجانین پارلاق اؤلدوزو

ّبؤ وبلاگدا ماراغا و آذربایجان حاقیندا بیلگیلر بولا بیلیر سینیز

بیر گؤزل شعر استاد شهریاردان (لاتین جه یازیلیب)

Naz eyləmisən

Çoxlar incikdi ki sən onlara naz eyləmisən

Məndə incik ki mənim nazımı az eyləmisən

 

Etmisən nazı bu viranə könüldə sultan

Evin abad ola dərvişə niyaz eyləmisən

 

Hər baxışda çalısan kipriyi mizrab kimi

Bir qulaq ver bu sınıq qəlbi nə saz eyləmisən

Başdan aç yaylıği əfşan eylə susən sünbül

Sən bizim bayramımızsan qışı yaz eyləmisən

 

Sən gün(günəş) ol qoy qəmimiz dağda qar olsun ərisin

Mənim ancaq işimi suzoqodaz eyləmisən

 

Mən bu mə`nadə qəzəl yazmağa halım yoxudu

Sən cocuq tək qocanı fırfırabaz eyləmisən

 

Kakili başda burub bağlamısan taac kimi

O qızıl saçdan ona güllü qotaz eyləmisən

 

Sinə bir dəşt-i muğandı quzu yanyanə yatıb

Mənim ağlar gözümü orda araz eyləmisən

 

Bu gözəllik ki cəhanda sənə vermiş tanrı

Hər qədər naz eləsən eylə ki az eyləmisən

 

Məni bu suzilə atdın aralandın bilirəm

Aranı bir para namərdilə saz eyləmisən

 

Dəstəmaz eylədiyin çişmə məsiha qanıdır

Bilmirəm hansı klisadə namaz eyləmisən

 

Mən əşirran oxusam pəncə əraq ustə gəzər

Gözəlim tur olalı tərk-i hicaz eyləmisən

 

Taza şaiir bu dəniz hər nə baxırsan dibi yox

Çox uzatsan boğazı ördəyi qaz eyləmisən

 

Bəs ki zülf o xət o xalın qopalağın götdün

Zülfəlinin başını az qala daz eyləmisən

 

Gəl mənim istədiyim kə`bə yıxılmaz ucalar

Başdada kəj gedəsən dibdə taraz eyləmisən

 

Xət o xalından alıb məşqini qur`an yazaram

Bu həqiqətlə məni əhl-i məcaz eyləmisən

 

Məni dan ulduzu yaxşı tanırsan ki səhər

Ufuqi xəlvət edib raz o niyaz eyləmisən

 

Şəhriyarın dağılıb dağda daşa daldalanıb

Özün insaf elə məhmudi əyaz eyləmisən

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 19:29

از شاعران و هنرمندان بیشتر تو ضیح بده

امین چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 20:46

سلام سعی کن مطالبتو هر روز و جدیدی بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد